onsdag 4 juli 2012

En liten favorit och toapapper.....

Hej svejs,

Hoppas ni har haft en skön natts sömn och är laddade för dagen. Själv har jag lämnat min lille prins på dagis, lite motvilligt från hans sida. Nu blir det jobb för mig i 3 dagar och sedan 3 veckors semester. ( det är mycket spindelmannen här hemma just nu.)


Förra året köpte jag den här fina på Åhlens, lite och smidig och lätt att placera...


När jag igår var förbi Åhléns såg jag att dom nu fått in samma modell för barn, såååå fina. Kanske blir att investera i en. 699 kr.


Igår fick jag även ett paket på posten, hade inte en aning om vad det kunde vara så blev rätt förvånad när jag öppnade och hittade ett paket toapapper. En present från Edet. Just nu har dom en fin fin tävling. Vad sägs om fri mat ett år, fri städning ett år och solsemester för hela familjen....jo jag tackar jag, skulle passa mig perfekt. Kolla in deras tävling här.


Ha en härlig dag, nu kallar jobbet för min del.
Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar